Hilversum,
12
april
2016
|
15:40
Europe/Amsterdam

Opbrengst veiling Wie is de Mol? Experience bekend

Jokers, molgeld, etentjes met kandidaten, naambordjes, petjes en zelfs de witte legging; ze gingen als warme broodjes over de toonbank tijdens de veiling op de Wie is de Mol? Experience. Alle opbrengsten van deze veiling komen ten goede aan Unicef en met trots kunnen wij melden dat er maar liefst €5510,- is opgehaald.

Wie is de Mol? Experience 
Zaterdag 19 maart verzamelden ca. 1300 kijkers en fans van Wie is de Mol? in Taets Art and Event park in Zaandam voor de eerste Wie is de Mol? Experience. Naast een Meet & Greet met Art Rooijakkers en de 10 kandidaten van het 16de seizoen konden bezoekers bieden op WIDM-items tijdens de veiling, de kandidaten het hemd van het lijf vragen tijdens de persconferentie en de leukste WIDM-opdrachten zelf ervaren.

Wie is de Mol? Exprience gemist? Bekijk hier de aftermovie.